budova historické radnice, budova "Stará kovárna" (vchod č. 2 - přes nádvoří,v zadní části nádvoří)
nám. Přemysla Otakara II. 1/1
370 92 České Budějovice
Vedoucí odboru, sekretariát: "Stará kovárna", 1. patro, kanceláře 116 a 117,
Oddělení rozvoje informačního systému: "Stará kovárna", přízemí, kancelář 11,
Oddělení správy informačního systému: radnice, 3. patro, kanceláře 301 a 302
Jméno | Telefon | Kancelář | |
---|---|---|---|
Mgr. David Kříž vedoucí odboru |
386 802 601 | krizd@c-budejovice.cz | kancelář 117 |
Simona Dvořáková ekonomka, evidence majetku |
386 802 608 | dvorakovas@c-budejovice.cz | kancelář 116a |
Klára Pomijová ekonomka, evidence majetku |
386 802 603 | pomijovak@c-budejovice.cz | kancelář 116a |
Ing. Václav Strouhal vedoucí oddělení rozvoje informačního systému |
386 802 607 | strouhalv@c-budejovice.cz | kancelář 11 |
Ing. Václav Binder vedoucí oddělení správy informačního systému, zástupce vedoucího odboru |
386 802 606 | binderv@c-budejovice.cz | 3.patro, kancelář 301 |
Kontakty všech zaměstnanců odboru
Dotazy, náměty, správa:
Ing. Václav Binder (binderv@c-budejovice.cz)
Ing. Josef Šmejkal (smejkalj@c-budejovice.cz)
Dotazy, náměty, správa:
Ing. Václav Binder (binderv@c-budejovice.cz)
Mgr. David Kříž (krizd@c-budejovice.cz)
Správa:
Robert Šimek (simekr@c-budejovice.cz)
Ing. Jan Reitmajer (reitmajerj@c-budejovice.cz)
Odbor informačních a komunikačních technologí zajišťuje rozvoj a plynulý provoz (správu) magistrátu města v oblasti výpočetní techniky, informačních systémů a technologií, neboli ICT.
- zajišťuje a zpracovává koncepci a rozvoj informačního systému a informačních technologií (IS/IT) magistrátu města
- připravuje implementaci jednotlivých komponent informačního systému města
- zajišťuje systémovou integraci informačního systému magistrátu města
- zajišťuje a spolupracuje při tvorbě geografického informačního systému města České Budějovice (GIS)
- zajišťuje údržbu a aktualizaci Digitální technické mapy města České Budějovice (DTMM)
- zajišťuje provoz kompletního informačního systému provozovaného na magistrátu města, tj. provádí instalace, reinstalace, nastavení, odstraňování chyb systémů a aplikací na serverech a stanicích, včetně údržby periferních zařízení jako tiskárny, scannery a podobně
- zajišťuje podporu uživatelů informačního systému – poskytuje helpdesk po telefonu i osobně a provádí základní poučení uživatelů pro používání výpočetní techniky
- vede evidenci veškeré výpočetní techniky z hlediska jejich dislokace a technických parametrů (nikoliv účetně) včetně programového vybavení a oprávnění k užívání (licencí)
- spravuje webový server města, to znamená monitoruje jeho provoz, ve spolupráci s dodavatelem provádí inovace, doplňuje a upravuje obsah některých webových stránek
- spolupracuje s dodavateli HW i SW při instalacích, reinstalacích a odstraňování poruch provozovaných informačních technologií